Translate

23 Ekim 2014 Perşembe

KAR YAĞIYOR




Kar yağıyor yine, her yerde beyaz bir güzellik. Evlerin bacalarında tüten dumanlar. Mutlu insanlar, hüzünlü insanlar. Soğuk her yer üşüyorum. aklıma geliyor gözlerin, seni düşünüyorum. Sonra senin için yaşadıklarım bir film gibi düşüyor buz tutmuş pencereme. Dışarıya bakıyorum... Yağan kara bakıyorum. Sonra sen çıkıp geliyorsun beyazlar içinde. İçim ısınıyor ve ağlıyorum. Haykırıyorum, sinirleniyorum, isyan ediyorum. Kendimi dışarıya beyazlara atmak istiyorum. Korkuyorum! İşte bir sigara daha yaktım. Çayım ve tek dostum kalemim eşlik ediyor bana. Seni yazıyorum. Seni düşünüyorum. Benzim soluk, ciğerlerim hasta içimde bir tedirginlik, bir huzursuzluk. Yazıyorum, yazıyorum, yazıyorum... Sonra bir kuş geliyor pencereme. Yağan kara inat, soğuğa inat, bakıyor bana. Ürküyorum! O da bunu biliyor. Yağan kara inat, kanat çırpıyor önünü görmeden. Cesaretleniyorum! Gözden kayboluncaya kadar onu izliyorum. Sen, yağan karımsın, ben ise o karda önünü görmeden, kanat çırpan kuşum. Sana geliyorum, sana. Ne olursa olsun sana geliyorum. 
SENİ ÇOK SEVİYORUM...
Yazan 
Erem YILDIZ
Saygı ve Selam ile...

1 yorum: