Translate

28 Mart 2013 Perşembe

ÖZLEMLERİM


ÖZLEMLERİM

Adı Özlem hasret duyduğum tek varlık,
Bana uzak ama gözleriyle bir o kadar da yakın,
Her şey o kadar gerçek ki hiç olmadığı kadar,
Ağlasam mı yoksa gülsem mi bilmiyorum.

Konuşuyorum seninle her gün her gece,
Yokluğuna dayanamıyorum ama arayamıyorum da,
İçimdesin kalbimin derinliklerindesin,
Gönül denizinin durgunluğunda yeniden fırtına koparan sensin,
Ben ise o denizde kaybolan garip bir balıkçı.

Sonra kendimi bir handa buluyorum,
Aşığım diyorum aşığım doldur kadehimi ey hancı,
Birde bakmışım ki ayaz altında donuyorum ağzımda iki kelime,
Seni seviyorum, seni seviyorum.

Şimdi artık yoksun, bitti dedin bıraktın beni senden yoksun,
Doğruyu buldum seninle, seni üzmemek adına,
Bırak bu ayrılık senden olsun,
Seni ölene kadar seveceğimi bilmiyorsun.

Erem Yıldız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder