Translate

6 Haziran 2017 Salı

SİZCE AŞK NEDİR, AŞKA İNANIR MISINIZ, GERÇEK AŞK NEYDİ? BİLİR MİSİNİZ ?

Sizce aşk nedir
Aşka inanır mısınız ? Gerçek aşk neydi ? Bilir misiniz ?

     Ben inanıyorum.  Bence Aşk hem acı çekmek , hem de mutluluktan ölmektir. Duygu karmaşıklığı yaşamaktır. Sevdiğin insanı gördüğünde heyecanlanmaktır. Her gün onun için gözyaşı dökmektir.
     Gerçek aşk , aşık olduğunda başına geleceklerden korkmamaktır. Cesur bir şekilde aşkını devam ettirmektir. Ona aşık olduğunu söyleyemezsen de kalbinde saklamak ve ondan asla vazgeçmemektir.
    "Aşk dünyanın en derin açısından ve en derin mutluluğundan yaratılmış"demiştir atalarımız. Doğru mudur sizce, buna katılıyor musunuz?
     Ben katılıyorum. Onu gördüğünde heyecanlanırsın demiştim ya hani. Onu kaybettiğinde ise öyle bir acı çekersin ki tarifi yoktur. Sol yanın öyle bir acır ki kaldıramam dersin. Ama bakarsın zamanla acın alışkanlık olmuş. Acın  alışkanlık olmuş olmasına ama o senin yine de içinde.
     Tabi onu her gün görüyorsak.  O zaman başka.  Canın daha fazla yanar. Ama aşka mesafeler asla etki edemez. Ne kadar uzak olursan ol o hep kalbindedir. 
Gitme gittikçe daha çok özleyeceksin diyor bir müzik gurubu. Haklıda ...  Asla ama asla sevdiğinizde onlar ne derler diye düşünmeyin. Ve asla ÇOK ZOR diye vazgeçmeyin sevdanızdan...

Gülsüm Kara 
Sılanur  Özok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder