Translate

30 Mart 2013 Cumartesi

HAYAT


İkileme düşmek te var aslında ikileme düştüğünüz zaman kendinizi yiyip bitirirsiniz ve bu sizin zararınızadır aslında hayat konusunda ikileme düştüğünüzü hayal etsenize bu ne kadar garip bir çelişkidir bilir misiniz? Aslında bilmezsiniz nereden bileceksiniz ki. Buna istekli olduğunuzu bilmek ve bunun gereğini yapmak ne bize kalmıştır ne size. Siz sadece kendi yapacağınız şeylerin hayalini kurmakla yetineceksiniz kısacası madde olmayan bir şeyle oyalanıp duracaksınız ve bu sizin ikilem rüyalar âleminde yaşamanıza sebep olacak ama siz bunun farkında olmadan size sunulanları tüketmekle ilgileneceksiniz. Tüketim, tüketim, tüketim her ne kadar bedeli ağır olsa da tüketim hep tüketim. Tüketime alıştığınız zamanda tüketici birer birey olup çıkacaksınız. Bu da sizin ne yapmanız konusunda hiçbir fikriniz olmadan vereceğiniz mücadelelerin aslını gösterecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder